There was an error in this gadget

Tuesday, 10 July 2012

Berjimba dalam air..

salam..
Memang dah lama nak datang sini lagi tapi ada saja halangan dan masa pon tak ada.Tapi akhirnya dapat juga datang lagi.Pelangi Balau Resort...dulu selalu datang main air kat sini.Masa abah ada lagi pun penah datang sini juga....biasa la abah kan suka bawa cucu dia riadah kalau cuti.Kira macam meneruskan tradisi juga la datang sini lagi.

 Pelangi Balau Resort..

aku memang suka mandi..main air ni.Ajak saja kemana tempat mandi manda dengan sepantas kilat aku akan kata 'ya' tanpa ragu-ragu...hahahaha..anak siapa kalau bukan anak 'pak mat' kan.Adik beradik aku pon sama lebih kurang.So,kepada sesiapa yang berhajat nak pergi bermandi manda tu ajak-ajaklah sama ya...

No comments:

Post a Comment